2 Nisan 2013 Salı

Ne Yapsam Ne Etsem ?

       Yaptığım listede başarabildiğim yegane şey kitap okumak bu ara. Normalde sınav dönemlerimde hiç vakit bulamazdım okumaya ama ya okuma aşkımın kabarmasından ya da seçtiğim kitapların muhteşem olmasından bu kez baya okudum. Derse ara verdiğimde bile internete girmek yerine kitap okuyorum. Ki bu bana çok iyi geliyor, ya kendimden tamamen uzaklaşıyorum, ya da kendime dönüyorum. Normalde sınav dönemleri, hastalık dönemleri falan hep bahane olurdu istediğim şeyleri yapmayı erteleme açısından ama artık öyle yapamamaya karar verdim. Çünkü isteklerimi ne kadar ertelersem enerjimin de o kadar düştüğünü fark ettim. Kitap okumak ya da blog yazmak istiyorum ama ders mi çalışmam lazım ? Çalışıyorum derse, ara verdiğimde de mal mal televizyon karşısında oturmak yerine kitap okuyorum. Çok iyi geliyor. 

      Bu ara sevgilimle kavga etme rekoru kırıyoruz. Dün gece ağladım, gözlerim acıdı, dolayısıyla ders çalışamadım, açıkçası sınav da umurumda olmadı. Ama şanslıyım ki sadece 10 soruluk bir testti ve diğerlerinin kağıdına çok kolay baktım. Neyse, sınav gerçekten önemli değil şu an. Tek istediğim sevgilimle aramızın düzelmesi. Ama uzun vadeli bir düzelme istiyorum. O benim ilk aşkım, ve tek aşkım olmasını istiyorum. 17 yaşımızdan beri birlikteyiz, birlikte büyüdük, birlikte öğrendik her şeyi. Kime nasip olur hayatının aşkını erkenden bulmak ve en güzel şeyleri birlikte yaşamak ? Kaç kişiye nasip olur ? Bunu kaybetmemeliyiz. Her şeyin düzeleceğine inanıyorum ben. Sabah mesaj çekti ve beni çok mutlu etti. Erkekler kavgadan sonra arama özürlüdür bilirsiniz. Ama bu ara sevgilim hassas davranıyor ve bu beni çok mutlu ediyor.



      Okuldaki kızlarla aram çok iyi evet ama bir sorun var. Prag'la ilgili beni rahatsız eden bir şeyler var. Aslında çok seviyorum, çok iyi vakit geçiriyorum onunla, baya uzun sohbet edebiliyoruz. Ama nedense en güzel olma şeysi var... Neysi desemmm ? Çabası demeyeyim, kendini öyle görüyor yani. Ve hem beni inceliyor hem de benim onu incelediğimi düşünüyor gibi hissediyorum. Ama böyle düşünmesini kesinlikle istemiyorum çünkü gerçekten umurumda değil. ( umurumda mı acaba emin olamadım ) Yani her kadında vardır bu tabi ki ama ben sıkıldım gerçekten. Nasıl kendi açımdan olumluya çevirebilirim bu durumu acaba ? Şimdilik aklıma sürekli gülümsemekten, pozitif davranmaktan ve asla kıyafetine ya da aksesuarına bakmamaktan başka bir şey gelmiyor. Umurumda olmadığını anlayıp kendi saçmalıyor gibi hissetmeli yani. Neyse işte.

      Yarın iki tane sınavım var, umarım üstesinden gelebilirim. Bu arada Almanya'dan yengem geldi, kendisi çok iyi bir kuafördür. Saç rengimle ilgili ona danıştım. Benim saçlarım şimdi koyu sarı ya da sarıya dönük bir karamel gibi. Ama aralardaki turuncu yansımaları istemiyorum. Şu ana kadar çok renk denedim. Ama salaklığıma gelmiş olmalı ki koleston 11/1 denemedim. Yengem çok açar saçını sakın direk sürme dedi ama ben hiç öyle çok açık bir renk olacağını düşünmüyorum, tecrübeyle sabit yani. Koyu küllü bir sarı istiyorum. Acaba aranızda kullanan ya da öneride bulunabilecek olan var mı ?

      Bu arada Melodram'ın başlattığı Happy Box etkinliği için de kutumu dolduruyorum, çok şirin minik bir defter aldım, çok güzel şeyler koymak istiyorum kutuya. Kutuyu açan her bir şeye ayrı ayrı bayılsın istiyorum !!! Bana gelecek kutuyu da çok merak ediyorum. Bayıldım bu etkinliğe gerçekten, düşünsenize hiç tanımadığınız birine güzel bir kutu hazırlıyorsunuz ve yine hiç tanımadığınız birinden güzel hediyeler gelecek. Ben şimdiden heyecanlandım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...