12 Mayıs 2013 Pazar

Yeni Mektup Arkadaşım

     Merhaba ! Öncelikle kan bağışı konusunda bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Kendimi çok daha iyi hissettim ve en azından bu sorunu yaşayanın bir tek ben olmadığımı anladım. Vegas'ın ananesi hala yoğun bakımda. Bir de böbrek yetmezliği başlamış, diyalize bağlamışlar. Ama kendi kendine nefes alabiliyormuş. İnşallah zamanla daha iyi olur. 


     Finallerimin başlamasına iki hafta kaldı. Ben daha yeni ders çalışmaya başlayabildim her zamanki gibi. Ama çok stres yapmıyorum. Olduğu kadar artık. Bugün beni çok sevindiren bir şey oldu. Ne zamandır bir mektup arkadaşı istiyordum ve nasıl bir enerji gönderdiysem birkaç gün önce bir mail aldım ! Afrika'da doğmuş genç bir kız mektup arkadaşı olmak istiyor. Mail arkadaşı desek daha doğru olur sanırım. Ben de seve seve kabul ettim. Bugün bana kendisini ve yaşadıklarını anlatan bir mail göndermiş. Kendisi üniversitede okurken bütün ailesini Afrika'daki iç savaş yüzünden kaybetmiş. Sadece üvey annesi kalmış. Şu an da Senegal'de yaşıyormuş. Hayat hikayesine gerçekten çok üzüldüm, ama aynı zamanda mektup arkadaşı bulduğuma çok sevindim ! Ben de ona geri yazdım, aslında çok daha fazlasını anlatmak isterdim ama İngilizcem ne kadar yettiyse o kadar yazabildim. Sırf onunla daha rahat konuşabilmek için hemen geliştirmek istiyorum. Daha önceden anlattığım günde yarım saat yöntemine hala başlayamadım. Bu kadar zaman kaybetmek çok büyük aptallık. 

     Bu ara Friends dizisine sardım. Bazı günler o kadar çok bölüm izliyorum ki saati görünce şok oluyorum. Gerçekten mükemmel bir dizi, insanda bağımlılık yapıyor. Friends izledikten sonra insan çoğu komedi dizisinin Friends'ten arak olduğunu anlıyor. Özellikle How I Met Your Mother'da orijinal olduğunu sandığımız çoğu olay Friends'ten alınmış. Komedi dizilerinin babasıymış anlayacağınız. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Benim gibi bütün gününüzü vermeyin tabi ki. :) Zaten bir bölüm 20 dakika ama neyse ki 10 sezon sürmüş. Zaten o bittikten bir sene sonra da HIMYM başlamış. 

     Nazar değmesin ama bu ara her şey çok iyi gidiyor çok şükür. Olumlu enerji gerçekten çok işe yarıyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...