4 Temmuz 2013 Perşembe

Sınavlar Bitsin Hayat Başlasın

      Eskiden her sınav dönemimden sonra kendime yaz için liste yapardım. Listedekilerin çoğunu uygulayamadan geçen her yazdan sonra Eylül ayında bu sefer yeni dönem için bir liste yapardım. Ne zamandır yapamamıştım, yaptıysam da uyamamıştım ama bu sefer farklı olacak ! Çok güzel bir liste yapıp o listeye uyacağım.

     Ama listeden önce geçen hafta sonunu paylaşmak istiyorum. Annem hafta sonu evde olmayacaktı, kardeşim de bana bir güzellik yaptı ve arkadaşında kaldı. Sevdiceğimle birlikte baş başa bir hafta sonu geçirdik anlayacağınız. Tartışıyorduk, limoniydik ya biraz, şimdi görün siz. Bütün buzlar eridi, pamuk gibi olduk. Yiyecek bir şey ısmarladık, sevgilim de (sevgilimin adı İstanbul olsun, diğer şehirleri ne kadar sevsem de İstanbul benim hayatım, evim) birkaç bira ve film getirmiş. Sohbet ettik, yedik, içtik, film izledik, çok güzel bir gece geçirdik. Ertesi sabah da o uyurken bakkala gittim kahvaltılık aldım, tost yaptım. Öğleden sonra da gitti işte. Sevgiliyle bir süre kalıp ayrıldıktan sonra hissedilen boşluk var ya, işte onu hissettim yine. Şimdi tatilimizi beklemekten başka çarem kalmadı.


     Bu hafta içi sürekli Cod oynadım, onun da eleştirisini yapacağım. Sadece salı günü Prag'la buluştuk, Reçel Türevleri'nde geç kahvaltı yaptık. Prag beni Beşiktaş'ta bir korsan filmciye götürdü. Filmleri satan adama inanamazsınız. Bütün filmleri izlemiş, hangi filmden bahsetseniz şiirsel bir ses tonuyla filmin nasıl başladığını anlatıyor ve "İşte böyle başlıyor..." diyerek spoiler vermeden konuşmasını tamamlıyor. Örneğin Angela filmini şöyle anlatıyor : "Bir adam vardır, hayatta hiçbir şeyi doğru yapamadığına inanan bir adam... Hayatına son verme düşüncesiyle köprüye gitmiştir. Tam parmaklarının ucunda aşağı sarkarken karşısında bir kadın görür. O da intihar etmek istemektedir. Çok uzun ve inanılmaz derecede güzel bir kadındır bu. Ve hikayemiz böyle başlar..." Şimdi bu anlatımdan sonra filmi izlemek istemediniz mi ? Bir de adamın ses tonunu duysanız... Keşke anlatabilsem yerini de siz de dinleseniz. :)

     Dün ölümüne temizlik yaptım. Yoğun dönemlerden sonra temizlik yapmak rahatlatıyor beni. Bugün de masamı ve dolaplarımı düzelteceğim. Yaz için ve sonrası için de liste yapacağım. Yarın için de toz alırım biraz. Yarın annem İstanbul'u ve kardeşimin sevgilisini yemeğe davet etti. Lys sonuçları açıklandı biliyorsunuz. Onların tercihleri ile ilgili konuşmamız lazım. İkisi de özel üniversitede hukuk okumak istiyorlar. En iyi ve en uygun fiyatlı olanlarını araştırmak lazım. Bugünümü de zevkle bunlara ayıracağım.

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...