24 Mayıs 2014 Cumartesi

Bakalım Hayat Neler Getirecek!

      Ülkemizde son günlerde olanlar ve bu sabahki deprem için hepinize geçmiş olsun. Soma ile ilgili buraya uzun uzun yazmayacağım çünkü kırıcı olabilirim. Şu ana kadar bu konuda çok insanla konuştum. En başta ailemde ak partili biri var. Ama söyledikleri o kadar uç noktalarda ki... En başta bir vatandaş olarak, sonra bir hukukçu olarak elimdeki kanıtlarla konuştum herkesle. Etrafımdan ya da twitterdan duyduklarımla asla hareket etmem. Elimde Soma'nın tehlikeli olduğuna dair chp grup başkanlığı tarafından yazılmış ve meclise sunulmuş, 23 ekim 2013 tarihli bir önerge var, hepimizin bildiği gibi chp li bir milletvekilinin felaketten 20 gün önce meclisteki konuşması var, başbakanın attığı yumruğun ve ettiği tehdidin videosu var, yolsuzluklarının ses kayıtları var. Şimdi bu Soma'da olanın tayyiple alakası olmadığını, bu konudan siyaset yapılmayacağını söylemesin kimse. O önerge dikkate alınsaydı, denetimler yapılsaydı bunlar olmazdı... Fazla bile yazdım. Artık güncel konularda, özellikle hukuki konularda diğer bloguma yazacağım. Bir sürü kişinin hukuki yardıma, bilgiye ihtiyacı var ama hukuki danışmanlardan ya da avukatlardan sadece bilgi almaya gitseniz bile ücretleri çok yüksek olabiliyor. Kira sözleşmelerine uymayan ev sahipleri, haklarını bilmediği için mağdur olan kiracılar, iş sözleşmesine uymayan işverenler ve hakkını alamayan işçiler, boşanmak isteyen ama korkan kadınlar, tacize uğrayan kadınlar ve çocuklar... Dava açmak ya da savcılığa şikayette bulunmak isteyen ama ne yapacaklarını bilmeyenler... Ben herkese yardım etmek istiyorum. Hukuki bilgisini şirket avukatlığı yaparak, sadece şirketlerin daha fazla para kazanması için kullanarak, insanlara yardım etmeyenlerden olmayacağım. 


      Sadece çok yakın bir blogger arkadaşımın bildiği başka bir blogum daha var. O blogda önceden kişisel blog yazıyordum ama sonra yeni bir adres açmaya ve orada daha fazla yazmamaya karar verdim. Sonra da fikrimi değiştirdim ve orada hukuki yardım amaçlı yazı yazmaya karar verdim. Zamanla oradaki eski yazılarımı da kaldırıp tamamen hukuki ve güncel bir bloga dönüştürmeyi düşünüyorum. Okulu bitirmeme 5 sınav kaldı, sonrasında stajyer avukat olacağım. Şu anki bilgim tecrübeli bir avukatın bilgisi kadar tabi ki olamaz ama elimden geldiğince yardımcı olmaya ve sorularınızı cevaplamaya hazırım. Bilmesem bile araştırır cevaplarım. Araştırmak benim de bilgilenmemi sağlar. Bu blogda kişisel yazı yazmayı, dertlerimi ve mutluluklarımı paylaşmayı ve sizden destek almayı gerçekten çok seviyorum ve önemsiyorum. Bu nedenle iki konuyu iki ayrı bloga ayırmak en iyisi diye düşündüm.

     Son günlerde Soma'da olanlar ve sınavlarıma az zaman kalması sebebiyle terapi için kitabı okumaya devam edemedim. Ruh hallerimi yazmaya devam edemedim. Ama yine de Allah'a çok şükür iyiyim. Önümüzdeki hafta psikoloğuma tekrar gidiyorum. Hazır terapi süreci iyi giderken devam etmeliyim, kötü olmayı beklememeliyim. Hem kitapla birlikte ne kadar gelişme kaydettiğimi inceleyebiliriz bu sayede.

      Önümüzdeki cumartesi için sonunda randevu aldık! Burun estetiğim sanırım kesinleşiyor, son bir hafta! Çok mutluyum ve heyecanlıyım. Okulu bitirmem ve staja başlamam, burun estetiğim, İstanbul'la ilk defa 6 haftalığına ayrı kalacak olmamız, kardeşimin üniversite sınavı derken bu yaz hayatımdaki önemli süreçlerden biri olacak gibi görünüyor. Hayatın neler getireceğini sabırsızlıkla bekliyorum! Şimdi aklıma ölüm geldi maalesef, bütün modu düşürdüm değil mi? Acaba ölsem de buraya daha fazla yazamasam beni merak eder misiniz? 

     Tamam, sustum. Bu arada sarı saç meraklılarına bir haberim var. Saçlarınızı açık renklere boyuyorsunuz ve turunculuk oluyor değil mi? Küllü renklerle turunculuk gider diyorlar ama gitmiyor, hatta çok boyarsanız yeşilleniyor, asla istediğiniz küllü sarıyı elde edemiyorsunuz falan. Ben çözümü buldum. Bu konuda dertli olan çok kadın olduğunu biliyorum, o yüzden paylaşacağım, herkes saçlarıyla mutlu olsun. Ne demişler, saçımla mutluysam beni kimse tutamaz! Bu arada bu sabah spor yaptım. İnşallah devamı gelir. Appstore'da çok güzel bir egzersiz uygulaması var, düzenli olarak spora giden bir arkadaşıma gösterdim, spor salonunda da bu hareketleri yaptıklarını ve çok yararlı olduğunu söyledi. Onu da sizle paylaşmak istiyorum.

2 yorum:

  1. O bilen ben miyim? Değilsem de severiiim ki seni :))

    Ayrıca bu soma olayında benim tepem feci attı üzerine uğur kurt cinayeti daha da öfkelendirdi. Bu ülke nasıl bu kadar vahşet dolu, yaşanmaz bir ülke haline geldi?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cicim sensinnn :))
      ne ara bu hale geldik hiç anlamadım, alıştıra alıştıra gidiyorlar resmen, artık her felaketi normal karşılamaya başladık...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...