12 Mayıs 2014 Pazartesi

Öyle Mutluyum Ki Beynim Dinleniyor

     Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun. 

     Şu an içimde nasıl bir mutluluk var anlatamam. Ailemle çok iyi vakit geçirdim. Almanya'dan bir haftalığına gelen dayıcığım yarın sabah dönüyor. Anneannem üzülmesin diye eve laptop alıp internet bağladık. Skype'dan istediği zaman görecek artık istediği herkesi. Çok mutlu oldu bir görseydiniz halimizi. İlk defa skype kullanıyor gibi oturduk pc karşısına, Almanya'daki yengem de açtı kamerayı, baya sohbet ettik. Kardeşimle de aram iyi. Daha doğrusu ben bizi bir kavgadan kurtardım. Daha doğrusu tartıştık ama sonra ben gittim sarıldım, "Bir daha siyasi konularda birbirimizi kırmayalım." dedim, o da güldü, sarıldı, barıştık. İki gündür tartışmadık. Hatta siyasi konu açıldığı halde konuşabildik.



     İstanbul'la da aramız çok iyi maşallah. Onun sınavları var, çok stresli. Ama eskisi gibi sinirimizi stresimizi birbirimizden çıkarmıyoruz artık. Birbirimize tutanarak aşıyoruz. Hatta artık gereksiz şeyleri hiç söylemiyorum. Önceden olsa kardeşimle iki gün önce ettiğimiz kavgayı anlatıp dert yanardım, iki gün sonra aramızın düzeleceğini bile bile modumuzu düşürürdüm. Ama şimdi her şey yolunda. Alıştırma kağıdıma bir şey yazamıyorum o derece. Off hiçbir şey yazamıyorum yeaaa :D (çok şükürrr!!!) 

     Demek böyle de yaşanabiliyormuş. Biliyorum daha çok başındayım. Daha alıştırma kağıdının bir haftasını yeni doldurdum. Yarın kitaptaki diğer bölümü okuyacağım ve yine yorucu alıştırmalar beni bekliyor olacak. Ama olsun. Modum yüksek. Atlatırım. İnsanlar neleri atlatıyor... Ya ama gerçekten çok iyi hissesiyorum. Final sınavında artı puan getirmesi için aldığım ödevi bile yapmadım daha, kitabın kapağını açmadım, ama hiç takmıyorum yani. Taksam da yapsam iyi olacak aslında ama siz anladınız ne demek istediğimi. Önceden olsa hiçbir şeyi takmazsam da her şey mahvolursaaa diye üzülürdüm. Bir de onu kafama takardım. Ama gerçekten özlemişim biraz rahatlamayı, mutlu hissetmeyi. Beynim dinleniyor resmen. 

Yazıya kendi çektiğim bir fotoğrafı koyacaktım. Ama telefonumdan yazdığım için beceremedim.  
Yazıyı yazarken hep Lenka dinledim. Çok seviyorum bu ara. 





     

2 yorum:

  1. Buralara yeni geldim :) Ellerine sağlık sıkılmadan okudum çok eğlenceli bir yazı olmuş :) Seni mimledim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beni mimledikten hemen sonra gündemimiz Soma'ydı ya, ben o mimi yapamadım, sonra da çok geç olur dedim. :( kızmadın ya.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...