19 Nisan 2015 Pazar

Bu Aralar

     Merhabalar. Çok üzüldüğüm şeyler olmuşsa bir süre yazamadığımı söylemiştim. Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın ölümünden sonra da böyle oldu. Selim beyin baktığı bir dosyamız için arada yanına gidiyordum, katibiyle de aramız iyiydi. Olay günü adliyedeydim. İnsanların duyarsızlığı, güvenlik çıkarana kadar adliyede kalmam, daha sonra savcının ölmesi, camında gördüğüm kurşun delikleri... Yani medyaya yansıyan bu olay benim için biraz ağır bir olaydı. Şahsen çok iyi tanımasam da tanıdığım, konuştuğum bir savcı rehin alındı saatlerce, sonra öldürüldü. Adliyede her 6. kata çıktığımda gözlerim doluyordu. Bu konuda yazamadım da. Öyle kaldım işte.

     Ama artık üzerinden zaman geçti. Tabi ki şu an iyiyim. Adliye stajım bitti, avukat yanı stajım başladı. Perşembe günü ilk duruşmama girdim. Çok heyecanlandım. Ama duruşma başladıktan sonra titremem geçti, rahat konuşabildim. Güzel bir deneyim oldu, en azından rezillik çıkmadan atlattım.



     Bu arada kendi paramla pasaport aldığımı söylemiştim ya, işte tatil planını da yaptık. İnşallah İstanbul'la birlikte bu yaz Paris'e gidiyoruz. Rezervasyonu yaptırdık, uçak biletlerini aldık. Kendi imkanlarıyla yurt dışına tatile gitmek isteyenler için ayrı bir yazı hazırlayacağım çünkü insan gerçekten çok bilinçsiz oluyor. Belki birilerinin işine yarar. 

     Bu ara hayat böyle işte. İstanbul'la buluşmalarımız dışında hayat monoton ve sıkıcı. Arada alışveriş yaparak kendimi ödüllendiriyorum. Bazen kızlarla buluşuyorum. Bu arada sigarayı baya azalttım. Hala her gün içsem de 2 taneyle günü kapatabiliyorum. Paris'e gittiğimizde 8 gün boyunca hiç içmeyeceğim için belki tamamen bırakırım... Benim şartlarımda bu baya zor. Annemle kardeşim de sigara içiyorlar çünkü. İş yerinde de içiyorlar. İradem zayıf bu konuda maalesef. Ama sigara içtiğimde üstüme sinen kokudan, ağzımda kalan tattan nefret ediyorum. Yani bırakmak istemeyen gruptan değilim.

     Geçtiğimiz hafta inanılmaz yorucu geçti. Bakalım bu hafta nasıl bir hafta olacak? Hepinize mutlu haftalar diliyorum. :)

     

1 yorum:

  1. Cok kotu ama en kotusu artik her olume alistirildik.
    Senin adina cok sevindim. Sigara cidden beter ya. Hem koku hem akciger hatta tum i irgablar icin. Paris yazini dort gozle bekliyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...