6 Nisan 2016 Çarşamba

Filmlerdeki Gibi Çığlık Atarak Uyanmalar Falan, cık cık

Selamlar sevgili Antalyalılar :D Şu an bir duruşma için Antalya Adliyesi'ndeyim :) Ne kadar merkeze gidemesem de, havaalanı yolundaki palmiye ağaçları bile tavladı beni. Hava da mis. İstanbul'dan gelince bahardan yaza geçmiş gibi oldum. Bakalım duruşma nasıl geçecek :)

İş durumlarım çok iyi gidiyor. Hatta iş arkadaşlarıma da isim bulmamızın zamanı geldi. Patronun adı patron olarak kalsın. Patronun en yakını olan her ofise lazım yandaş avukatın adı Bursa olsun. Çünkü oralı. Aynı odada çalıştığım tatlı stajyer avukat kız da İzmirli olsun. Kendisinin de blogu var. Bir gün denk gelir de blogu okursa zaten hemencecik anlar. Bu çok iyi olmadı ama olsun. Kendisi bana sigortanın asgari ücretten yapıldığını söyledi, bu pek hoşuma gitmese de artılar eksileri götürüyor. Maşallah diyorum o yüzden, bu da nazar boncuğum olsun.


Bu ara yogaya ara vermek zorunda kaldığım için mi yoksa yüksek mutluluk dozum normal seviyelere indiği için mi bilmiyorum ama anksiyetem yer yer etkisini artırdı. Son zamanlarda artan tecavüz haberleri yüzünden kötü rüyalar görüp çığlık atarak uyanmalarım, anneme bir şey olduğunu görüp korkarak uyandıktan sonra kafamda rüyanın çok daha kötü senaryolarla devam etmesi, ya sevgilime bir şey olursa şeklinde düşüncelerle gecenin köründe uyanma ve uykuya dalmada zorlanma gibi etkileri oldu. Bu sebeplerden mi yoksa bahardan mı bilmiyorum ama ne kadar uyursam uyuyayım az geliyor. Gece uykuya dalmada zorlanmıyorum aslında ama kafam dolu olduğu için kaliteli uyuyamıyorum. 

Ama olsun, Allah'a binlerce kez şükürler olsun. Her şey aşılır. Yeter ki hayatta olalım, sağlıklı olalım, birlikte olalım ♡ 

3 yorum:

  1. Yaaaa! Ben de palmiye kaplı sokaklar istiyorum! :) :) :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler çok! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok mutlu oldum senin adına, belki bir şeyleri çok takıyorsundur kafana, umursamamayı öneririm.

    YanıtlaSil
  3. blogları gezerken sizi tesadüf eseri buldum ve hemen takibe aldım. bende beklerim...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...