22 Ağustos 2016 Pazartesi

Hedefler ve Hayallere Geri Dönme Zamanı

                                                 

Bu blogu açarkenki amacımı unuttuğumu fark ettim. Hedefler koyup hayallerimi gerçekleştirmek, bu hedefleri birileriyle paylaşmak ve gerçekleştirmek için cesaret almak. Birilerine ilham olmak...
Psikolojik sorunlarım yüzünden bu hedeflerimi de hayallerimi de bir kenara bırakıp yalnızca bu sorunlara odaklandığım için kendime kızmam gerekiyor. Ama anksiyete ve düşünce bozukluğu o kadar ağır geliyor ki insan o an başka hiçbir şeye odaklanamıyor. Ama artık bu durumu değiştirmek istiyorum. Bu linkteki yazımda psikolojik problemlerimin boyutunu anlatmaya çalışmış ve iyileşme sürecine girip burada paylaşmak istediğimi yazmıştım. Aynı sorunu yaşayan diğer insanlara da yardımcı olur diye düşünmüştüm. Ben ne zaman buraya iyiyim diye yazsam sonra kötü oldum ve devamını getiremedim. Ama artık hayattaki huzuru böyle basit batıl inançlara bağlamak istemiyorum. Hayatta bazı işaretler olabilir ama ben sadece olumluları görmek istiyorum. Öbür türlü her şeyi kötü bir işaret sanıyorum ve iyice psikolojim bozuluyor. Bu nedenle hedeflerime ve anksiyeteyi yenme sürecime odaklanmak istiyorum.

O kadar kötüydüm ki, hiçbir blogger arkadaşımın yazısını okuyup yorumlayamadım, hepiniz neler yapıyorsunuz gerçekten çok merak ediyorum.. Ben çalışmaya devam ediyorum. Kurban bayramı için tatil planı yaptık İstanbul'la. Gerçekten şu ara tutunduğum ve beni heyecanlandıran tek şey bu. Bir de çok film izliyorum. Çalıştığım halde haftada 3 film kesin izliyorum. Ama nedense bir türlü kitapları tüketemiyorum. Cep telefonunu telefonla konuşmak dışında çok kullanmamam gerek sanırım. Sürekli elimde ama zamanımı çöpe atmaktan başka hiçbir işe yaramıyor. Herkesin bir şarkıya eşlik ederken ön kamerayla çektiği snapleri izliyorum sürekli. İnstagramdan hikayeleri açıyorum sonra, onlar da bittikten sonra fotoğraflara bakıyorum teker teker. Bütün hepsi biterse ipadden yemek yapma oyunu açıyorum. Oradaki canlarım bitince yeni snapler yüklenmiş oluyor. İşte ofiste boş olduğum günler ve akşamlar böyle geçiyor. Bir tek haftasonları çok güzel. Çünkü istanbul'la buluşuyoruz cumartesi günleri. Pazar günleri de bir ya da iki film izliyorum. Bazen arkadaşlarımla görüşüyorum. Bir yaz da bu şekilde geçti işte. Umarım sizin de zamanınız çok çok iyi geçiyordur. Kocaman öpüyorum. 💙

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...