9 Haziran 2018 Cumartesi

Kendini Unutmamak

Selamm!

Her ne kadar "bu cuma önceki cumalar gibi olmayacak, eve gidip film seyredeceğim" falan dediysem de, kardeşimle iki bölüm Tokyo Ghoul izledikten sonra yine instagrama daldım ve saat 12 oldu. 



Her ne kadar şu ana kadar İstanbul'la aramızdaki sorunları buraya çok yansıtmasam da bu sefer yazacağım. Çünkü nasıl diğer şeyleri yazdıkça insan rahatlıyor, belki aynı şey olur.. İstanbul'la 9 senedir birlikteyiz, 9 senedir birbirimizi çok seviyoruz. Biz birlikte büyüdük, hayatımızdaki her şeyi, mutluluğumuzu, mutsuzluğumuzu, hayallerimizi hep birbirimizle paylaştık. Birbirimizin en yakın arkadaşı olduk. Ama uzun süreli birlikteliklerde de, hele ki bizim gibi küçük yaşlardan beri birlikteyseniz bazı sorunlar olabiliyor. İnsan büyürken değişiyor, o yüzden birbirinizde olan değişiklikleri de anlamanız, öğrenmeniz gerekiyor. Belki de birlikte değişmeniz gerekiyor. İnsanın ilişkisini dengede tutarken aynı zamanda birey olarak kendisini de ayakta tutması, tek başına karar almayı unutmaması gerekiyor. O kadar yıldır her şeyi birlikte yaptığımızdan, ben kendi kendime, yalnızca kendim için karar vermeyi unutmuşum. Aynı şekilde İstanbul'un da kendine zaman ayırmaya ihtiyacı vardı. Her ne kadar birbirimizi çok sevsek de tartışarak çok yıpratmaya başladık. Bu yüzden de ilişkimizin iyiliği için biraz yalnız kalmaya, kafamızı toplamaya, hayattan ne istediğimizi anlamaya karar verdik. İnsan kendisine saygı duymadan, kendisine bir şey katmadan karşısındakine de katamıyor. Tabi bu karar hiç kolay değildi.

Biz ara vermeye karar verdik ama ara verebildik mi emin değilim. :) 3 ay oldu sanırım, zaman tutmadım bilerek. Biraz kendi kendimize programlar yapmaya çalıştık, ailemizle ve arkadaşlarımızla vakit geçirdik. Ama birbirimizi aramadan duramadık.. Neredeyse her gün konuştuk. Bu ara ikimize de baya iyi geldi aslında. Birtakım kararlar verdik. Önümüzdeki hafta da buluşmaya karar verdik. :) Birlikte yeni hayaller kurmanın ve geçen bu zamanda kendimizle ilgili neler keşfettiğimizi birbirimizle paylaşmanın zamanı geldi... İnşallah bu ara iyi gelmiştir bize. Çok heyecanlıyım.

***

Diş tellerim iki gün önce çıktı! Doktorum braketleri çıkardıktan ve dişlerimi temizledikten sonra artık aynaya bakmaya hazırdım. Doktor elime aynayı verdi ama ben bir türlü bakamadım. Ödüm kopuyordu kötü olacak diye. Cesaretimi toplayıp ucundan az bir bakayım dedim, ardından tekrar gözlerimi kapattım. Korktuğum başıma gelmişti ve aşırı farklı görünüyordum. Dişlerim o kadar düzgün ve büyük göründü ki gözüme, kendimi dişlek gibi hissettim. Herkes çok beğendi ama ben kendime hala alışamadım. Evet aşırı düzgün, hatta diş macunu reklamında falan oynayabilirim ama aşırı mutlu değilim yani. Şu an itibariyle tam iki saattir durmaksızın sakız çiğniyorum, 16 aydır ilk defa. Ağzım ağrıdı, ama değdi.

Haa sağlıktan girmişken, sabah jinekolog randevum vardı. Ve polikistik over sendromunun yenilediğini öğrendim. Yani yumurtalıklarımda tekrar kistler çıkmış... İlaca yeniden başlamak zorundayım. Hayatım boyunca sürekli böyle mi olacak acaba?.. Bu kistler hep tekrarlayacak mı? Çok sinirim bozuldu...

6 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım. kistleri zencefil yokettiğini duydum. onu kullansana
    bir zararı olmaz zaten çok faydalı bir bitki. limonata falan yap içine
    biraz rendele her gün iç bence. benim de göğsümde bir kist çıkmıştı bunu
    yapıp içtim devamlı kendiliğinden küçüldü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelinpembesi

      Çok teşekkür ederim tavsiyen için kesinlikle deneyeceğim. Dediğin gibi zaten bir zararı yok. :)

      Sil
  2. Çok küçük yaştan itibaren devam ilişkiler beni hep korkutmuştur. Bir bağımlılık mı gerçek bir ilişki mi? Hayatta başka insanları tanımadan, tek başına bir hayat yaşamadan yıllar süren bir bağlılık. Aynı zamanda da müthiş bir güven duygusu. Umarım en kısa sürede atlatırsınız. Ayrıca diş tellerinden sonra bir dişin kötü olabileceğini asla düşünmüyorum. Gülümsemeye devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bla Bla,

      Hahah baya korkmuşsun sen ilişkilerden :D Her zaman birbirini de, kendini de, dünyayı da keşfetme isteği çok önemli. İnsan gerçekten sevdiği zaman zaten dünyayı o insanla keşfetmek istiyor. Dünyayı o insanın da gözleriyle görmek, anı paylaşmak inanılmaz bir keyif oluyor. Umarım bir gün bunu hissedebilirsin :)

      Ben de alışmaya başladım dişlerime hatta sevdim :))

      Sil
  3. hımmm bilemedim istanbulla iyi olcaktır herhalde yinee demekki iyi gelmiş ara :) diş telleri hihi sevimliydi, kistler of geçmiş olsun yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      Çok teşekkür ederim :)) kistler daha önce geçmişti yine geçer diye düşünüyorum. İstanbulla da iyi maşallah diyeyim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...