5 Haziran 2017 Pazartesi

Geçmeyen Öksürük Yardım!!!

Arkadaşlar, bir haftadır her gün aşırı bir şekilde öksürüyorum. Hatta dün gece öksürmekten uyuyamadım. Hasta değilim, yalnızca kuru kuru öksürüyorum ama öyle bir öksürük ki boğazım dışarı fırlayacak ya da kusacağım sanırım sonunda. Sanki boğazıma toz kaçmış gibi bir kaşıntı ve öksürme refleksi geliyor birden ve dakikalarca öksürük krizine giriyorum. İlk günlerde göğsüm çok ağrıdığı için ve gece terlediğim için üşüttüm sanmıştım ama o belirtiler çoktan geçti. Öksürük ise her gün arttı :((. Hep gittiğim eczacıya gittim, alerjik olabileceğini söylerek bir öksürük şurubu verdi. Aynı gün doktora gittim, o da aynı şurubu ve bir de alerji ilacı verdi.

Ama ne bir test istedi ne bir şey. Sadece ciğerlerimi dinledi ve bunları kullan bakalım geçecek mi tarzı salladı. Bugün üç ölçek öksürük şurubu ve bir de alerji hapı almama rağmen öksürüğüm zerre azalmadı ve hatta boğaz kaşıntım arttı bile diyebilirim. Gittiğim doktor adliyenin polikliniğinde çalışan yeni mezun bir doktordu ve pek bilmiyordu. Yarın için başka bir hastaneden tekrar randevu aldım. Ama bu gece de uyuyamayacağım sanırım...

Aranızda hiç böyle bir tecrübe yaşayan oldu mu? Eğer varsa yorum kısmından yazarsanız ya da strawberryy.fieldss@gmail.com adresime mail atarsanız çok sevinirim...

İyi haftalar, sağlıklı günler canlar. :(

8 yorum:

  1. Bir miktar su kaynatılır, bardağa aktarılıp içine 2 yemek kaşığı sirke (elma) ilave edilir. Kaynarlığı gidince içine 2 yemek kaşığı limon suyu, biraz daha ılınınca da 2 yemek kaşığı bal eklenir. İçilecek sıcaklığa gelince de toz tarçın serpilip içilir. Şifa olsun. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm ballı sıcak su uyumama çok yardımcı oldu 🙏🏼

      Sil
    2. Ballı sıcak suyun içinde
      Sirke, limon ve tarçın da olsa öksürüğünüze iyi gelebilir belki :)

      Sil
  2. Merhaba canim ben de genel olarak cok oksururum seninki bu sebepten mi bilemiyorum ama ben stresli oldugum donemlerde hep oksururum:) neden mi stresli olunca midem daha hareketli olur bulaniyormusla bulanmiyormus arasinda kalir o da bogazimi gidiklar mini bi reflu gibi dusunebilirsin ama kronik reflum yok mesela.Hatta her oksurdugumde nisanlim tamam stres yapma cozcez falan der o da alisti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) ya o kadar test yapıldı hiçbi şey çıkmadı sanırım benimki de öyle 🙈 Çünkü başka bir açıklama bulamıyorum..

      Sil
  3. Sevgili moira :) aslinda hastaliklarimizin altinda yatan sebeplere de bakmamiz gerekir. Öksürük genelde icindd istenmeyen zararli bir varlığı disari atma istemidir. Yani belki içinde birikenler soylemediklerin artik çikmak istiyorlar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...