8 Kasım 2016 Salı

Boğulacağım


İş hayatı ne kadar iğrenç bir şeymiş ya... Benim kimsenin yerinde gözüm yok ama kendini tehdit altında hisseden bir gerizekalı yüzünden baskı altındayım. Bundan önceki yazımda bahsettiğim üç duruşma vardı, ben onlara katılacak mıyız katılmayacak mıyız karar veremediler diye akşam 8 e kadar ofiste boş boş bekledim. Ama sonra bu karar verme aşamasında M Hanım ve E Bey'in yanında olan ofis çalışanımızdan öğrendim ki saat 4'te karar vermişler zaten. Ama ben defalarca aramama rağmen E Bey bana bunu söylememiş ve beni bilerek bekletmiş... İnanın hala bir açıklama arıyor beynim. Yani kasıtlı yapmamıştır diyorum ama duruşmalardan birine kendisinin gireceği haftalar önceden belliymiş.. Zaten o duruşmada aynı zamanda tanık olarak dinleneceği için onun gideceği kesinmiş... Bana bunu ya kasıtlı yaptı ya da saygı duymadığı için haber verme gereği duymadı, unuttu... Bilmiyorum gerçekten. Ve dün de benim üstüme gelmeye devam etti. Pazartesi günü ona bir işini hatırlattım, ben hatırlatmasam bir işin son gününü kaçırıyordu ve teşekkür etmek yerine daha önce neden hatırlatmadın dedi. İyi de ben senin asistanın değilim ki... Salı günü de duruşmam vardı, sabah bir dosyaya bakar mısın dedi. Duruşmam da zaten sabahtı, sonra da dosyaya bakıp adliyeden çıkarım diye düşündüm. Sabahın köründe yazdı baktın mı diye, duruşmadan sonra bakacağım dedim. Hemen bir azarlamalara başladı, yok acilmiş yok neden dikkat etmiyormuşum. Ben de tabi susar mıyım, acilse bunu belirteceksinizden girdim dün de aynı şekilde davrandığından çıktım. Uzun whatsapp mesajlarından sonra benim çeneme dayanamadığından mı yoksa söyleyecek sözü kalmadığından mı bilmiyorum ama peki teşekkürler deyip sustu. Ama şu an gerçekten çok korkuyorum çünkü en küçük hatamı bekliyor... Hiçbir şeyi ama hiçbir şeyi aksatmamam lazım.. 
                                                               

Geçtiğimiz cumartesi Berlin evlendi... İlk defa yakın bir arkadaşım evlendi. Prag ve Roma ile birlikte cumartesi sabahtan atlayıp Edirne'ye gittik. Nişanlısı bizi alıp kuaföre götürdü, Berlin o kadar güzel oldu kii :) Ama bizim saçlarımız tabi ki görümce saçı oldu. Ev sahibi ve nedimeler olarak gelenleri karşıladık, gelin odasına girdik çıktık, kolumuza çiçek taktık ve sürekli oynadık. Ama stiletto ile ankara havası oynayınca olanları tahmin edebilirsiniz... Parmak uçlarım iki gün boyunca uyuşuk kaldı. Gerçekten zordu yani ama napalım... Evden çıkarken babası kırmızı kurdela bağladı beline. Ben ne kadar buna karşı olsam da baba kız sarılmalarına çok duygulandım... Babası o kadar kötü oldu ki suratını görmeniz lazımdı, bütün düğün de öyle kaldı adamcağız. Benim babamın umrunda bile değilim.. O yüzden de üzüldüm baya ağlayasım geldi. Ben kırmızı kurdela taktırmayacağım ve bunun bir gelenek olduğunu söyleyip takmam için ısrar eden bir babam da olmayacak zaten. Yaa ne yapayım babam işte deyip zorla taksaydım keşke ben de... Ama şanslıyım(!) ki takmak zorunda değilim. Hani bir reklam vardı ya kız evleniyordu gelinlikle evden çıkmadan önce babasıyla konuşuyorlardı, babası ben her zaman buradayım diyordu, Ahmet Mümtaz Taylan oynamıştı sanırım. Yazarken bile gözlerim doldu. Ne ağlamıştım ya izlerken.
Dün adliyede bir arkadaşımı gördüm. Bu yaz evleniyormuş. Sizin de zamanınız geldi artık dedi. Sinir oldum sinir. Nasıl evlenelim dedim ya nasıl. Biz daha işe yeni başladık zaten hangi parayla evlenip ev geçindirelim? Arkamızda babamız da yok ki bir destek olsun.. Bak her şey babaya geliyor işte ben mi getiriyorum? :(
Bu arada The Walking Dead 7. sezon 1. bölüm deyip susuyorum. Boğazım acıdı kendimi tutmaktan en sonunda koyverdim ama nasıl ağladım nasıl ağladım. Göğsüme öküz oturdu. Allah'ın belası Negan. 3. bölümde de resmen daraldım..
Sizin haftanız nasıl geçiyor bakalım??

25 yorum:

  1. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ofcourse, already followed your blog <3

      Sil
  2. Allah mesut etsin. Darısı bekarların başına :)

    YanıtlaSil
  3. Sen işini eksiksiz ve doğru bir şekilde yap da o kişi istediği kadar uğraşsın seninle bir şey yapamaz. Denk strese sokmasına da izin verme, veriyorsan da belli etme yoksa daha çok üstüne gelir. İş ortamları neden hep böyle anlamıyorum...
    O lanet reklamlar zaten hep bir kesimin içini burkuyor. Hayır yaşayan ama işe yaramayan babalar var o bir kenara kaybetmiş insanlar da var. Reklam yapıyorsun sen öyle baba, aile, güven konularını birleştir git şeklinde olmaz ki bi iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cha,

      Ben de şu an o eksiksizliğe çabalıyorum... en azından benim içim rahat edecek.
      Ya sorma reklamlardan nefret ediyorum. Anneler günü babalar günü reklamları var yok her iyi başarılı insanın arkasında anne vardır falan annesi olmayanlar da izliyor o reklamları..

      Sil
  4. Meslektaş olarak seni o kadar iyi anlıyorum ki. Ne yazık ki meslektaşın meslektaşa saygısı yok. Ben küçük bir şehirde yaşayıp çalıştığım için bu sıkıntıyı çok sık yaşamıyorum ama çok duyuyorum bu tür şeyleri. Bakarsın duruma belki çıkıp başka bir yere girersin.
    Evlilik konusuna gelince karşıdan söylemek kolay hadi evlenin diye. Evlenmek marifet değil ki önemli olan koşullara uygun hareket etmek. Geç olsun güç olmasın takma hiç.
    Ya o baba kız anları çok duygusal oluyo. Ben de saçma bulsam da yakınlarımın düğünlerinde gözyaşlarımı zor tutmuşumdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dördüncü Tekil Şahıs,

      Ya evet neden hayatı birbirimiz için zorlaştırıyoruz anlamıyorum ki.. neyse bu aralar sular duruldu çok şükür ama şom ağzımı açtığım için anksiyete krizine girdim :D

      Sil
  5. Ya varya cidden anliyorum seni. Hem gozumle gordugum icin hemde cok sık duydugum icin. Kole zannediyorlar belli. Dürüst bir şekilde davranmak nedir bilmiyorlar. Istanbulla sen insallah isleri yoluna koyarsiniz hak ediyorsunuz bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady'm

      Canıım çok teşekkür ederim inşallah..
      Ya inan o kadar değişken ki insanlar bir gün çok mutlu hissediyorum aa diyorum o kadar kötü değiller sonra bir an öyle bir şey yapıyorlar ki şok oluyorum..

      Sil
  6. Blogunuz çok güzelmiş :) Takibe aldım ben de bloguma beklerim http://okuugit.blogspot.com.tr/ sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba,

      Hoşgeldinn, ben de geliyorum hemen:))

      Sil
  7. İş hayatı böyle maalesef. Hazımsız bir sürü yetkili ve etkili insan var. Adamı strese sokarlar. İşinizi iyi yapmaya çalışın. Bu sizi güçlendirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay Aksoy,

      Çok haklısınız, gerçekten insan kendini bilince elindeki işi yapınca zaten takmıyor bir yerden sonra..

      Sil
  8. En sevdiğim blog tarzlarından birini daha buldum yihuu :)
    Kişisel bloglar ne kadar azaldı. Ben böyle insanların kendi hayatlarından kesitler okumayı çok seviyorum.
    Umarım herşey yoluna girer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lena Hey,

      Hoşgeldiiin:))) ben de aynı senin gibiyim insanların hayatından kesitler okumayı çok seviyorumm :) o yüzden bi blogger yazmayı bıraktığı zaman resmen küsüyorum :D sen de yaz bol bol okuyalıım :))

      Sil
  9. Ya sen ne tatlı ne kadar içten birisin Moira. Ben sana bayıldım. Biz artık seni takipteyiz. Lütfen sen de bizi takip et.

    Kızımla birlikte blogumuz;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/
    ve
    Kozmetik, Makyaj, kişisel bakım blogumuz;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birsen Çandaoğlu Akyol

      Ya siz de çok tatlısınız hoşgeldiniz, nasıl mutlu oldum yorumunuzla :)) ben de hemen geliyorum blogunuza. :)

      Sil
  10. Yaa ben nasıl bulmamışım önceden bu blogu ona yanıyorum. Ne tatlı, ne kadar içten bir insansın sen.

    Ne yazık ki hemen hemen her iş yerinde böyle elindeki yetkileri kendi gücü zannedip, içten gelen ezikliklerini diğer insanlar üzerinde patronculuk taslayıp gidermeye çalışan insanlar var. Sen çizgini bozmadan mümkün olduğunca görmezden gelmeye çalış derim ben. Tabii kendini ezdirme de.

    Baba mevzusunda yazdıklarında yüreğime oturdu resmen. Hayat maalesef böyle davranabiliyor bazılarımıza. Bu da senin savaşın ve sen bu savaştan galip çıkacaksın. Kendine hep bunu tekrarla lütfen.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif İpek Durmaz,

      Ben senin yorumuna önceden cevap vermiştim ama telefondan yazdığım için göndermeyi becerememişim şu an gerçekten çok üzüldüm..Çok teşekkür ederim güzel yorumun için hoşgeldinn :)

      İnşallah her şey söylediğin gibi olur, öyle olursa çok mutlu olurum gibi çünkü :)

      Sil
    2. Hiç sorun değil. Bunlar küçük şeyler, şimdi verdin, doğru zaman şimdidir belki.

      Olur olur, güzel gönlünü ferah tutmaya çalış:) Mutlu ol hep :)

      Sil
  11. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastalık takip,

      Heşgeldiniz, ben teşekkür ederim. Tabi ki alıyorum :)

      Sil
  12. Sevgili Moira, merhaba. Gerçekten avukatlık mesleği acımasız, ancak bu sektöre has bir şey değil özel sektörün tamamı böyle. Patronlarının sana karşı garezi olduğunu düşünmüyorum, insan bu işte kaldıkça katılaşıyor. Hatta içten içe seni iyi bir avukat olarak yetiştirmek dahi istiyor olabilirler (%0.1 de olsa var böyle insanlar). Dediğim gibi, yaşam koşulları insanları o hale getirebiliyor. Üzücü bir durum.
    Eğer serbest avukatlık yapmaya devam etmek istiyorsan, bu stresi çekmemenin tek yolu var bence, mümkün oldukça çok deneyim kazanıp kendi büronu açmak. Lütfen bu süreçte sen de katılaşma, yani ilerde sen büronu açsan, bir başka Moira senin yanına çalışmaya gelse ve sen onu azarlasan, o zaman kendine üzülmekte haklı olurdun. O yüzden sinirini hiç bozma, hatta sana tavsiyem aynı durumda olan arkadaşlarınla dertleş iyi gelecektir. Çünkü bu dediklerin o kadar çok oluyor ki. "benim patronum çok şekeer<3<3" diye gezenler bile emin ol ne sıkıntılar yaşıyordur:) Çok darda kalırsan da bas istifayı gitsin bir sürü başka büro var boşver. Şu an içinde bulunduğun sadece bir süreç, gelecek güzel olacak. Sen sadece daha çok çalış, donanımını arttır. (OHA İÇİMDEN GÜZİN ABLA ÇIKTI :D - ama düşüncelerim tam olarak bunlardı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız,

      Önemseyip bu kadar içten bir yorum yazdığın için öncelikle çok teşekkür ederim. :)

      Düşüncelerin o kadar iyi geldi ki, çıkan güzin ablaysa da teşekkür ederim :D Arkadaşımı dinler gibi okudum yazını. Haklısın ben de kötü niyetli olduklarını düşünmüyorum hatta özel olarak bir niyetleri olduğunu da düşünmüyorum. Kendi çaplarında devam ediyorlar biz de onlara ayak uyduralım istiyorlar bazen yapabiliyoruz bazen tahammül edemiyoruz sanırım :) Şu an gelecekte ne yapmak istediğimle ilgili hiçbir fikrim yok desem... Zaman gösterecek sanırım. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...