28 Aralık 2018 Cuma

Bu Bloga Davet Edilmiş Görünmüyorsunuz Mu?


Şu an gerçekten çok üzgünüm. Bloglarını okumaya bayıldığım bir sürü insan yazmayı bırakmış. Bazılarının blogları kapanmış, bazılarına girdiğimde ise davetli değilsiniz falan diyor. Tamam ben de çok sık yazmıyorum ama en azından birkaç haftada bir yazmaya çalışıyorum. Siz yazmayı bırakınca ben bir arkadaşımı kaybetmiş gibi hissediyorum. Neler yapıyorsunuz merak ediyorum. Kişisel blog okumayı ya da kişisel vlog izlemeyi çok seviyorum. Başkalarının hayatlarını, tecrübelerini, düşüncelerini paylaşmayı çok seviyorum. Kendim günlük vlog çekecek kadar güçlü ve enerjisi yüksek hissetmiyorum maalesef, yapabilsem onu da yapardım. Aslında sanırım eleştiriye çok da açık biri değilim. Blogda bile biri kaba bir yorum yaptığı zaman üzülüyorum, sinirleniyorum. Çünkü birbirimizin hayatlarını sadece burada gösterdiğimiz kadar biliyoruz. Yani aslında sert eleştiriler yapacak kadar bilgi sahibi değiliz. Gerçi olsak da eleştiri yapmaya hakkımız yok. Ama sosyal medya böyle işte, klavye başında acımasız olmak kolay. Çok severek takip ettiğim youtube kanallarına bakıyorum da insanlar bazen öyle kötü yorumlar yazıyor ki ağzım açık kalıyor. Ben olsam çok üzülürdüm, kaldıramazdım. İnsanlar yine iyi baş ediyor. Baya baya anksiyete krizim tutardı benim. 

Neyse, uzun lafın kısası, lütfen bloglarınızı terk etmeyin. Yorum yapmayı, yaşadıklarımıza, tecrübelerimize ortak olmayı ihmal etmeyelim. Kendinize çok iyi bakın.

14 yorum:

  1. Burada istediğimiz ölçüde kendimizi yansıttığımız bir dünyamız var. Giden biri dünyamızda boşluk duygusu yaratıyor. Kimseler gitmesin diyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı,

      Evet kimse gitmesin gerçekten de :(

      Sil
  2. maalesef blogger olarak gittikçe azalıyoruz, ama bence sanal alemde ki en gerçek yerlerden biri burası ama nedense insanlar bu güzel yeri bırakıp gidiyor... inadına kalanlara ve yazanlara selam olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dlkgzr,

      Bence de en gerçek yerlerden biri. Güzellikle, zenginlikle hiç alakası yok burada takibin.. yalnızca hislerimizi, düşüncelerimizi, tecrübelerimizi paylaşıyoruz...

      Sil
  3. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. İzleme kısmı bende çok yok ama okuma kısmında artık burada olmadığını gördüğüm bloggerlar olunca kendi kendime "acaba iyiler mi?", "başlarına bir şey gelmemiştir umarım" falan diyorum. O kötü yorumları da aklım almıyor. Bazı insanlar gerçekten bir başkasının üzüntüsünden besleniyor bunun başka bir açıklaması olamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cha,

      Benim de aklıma aynı şeyler geliyor. Acaba bir şey mi oldu, nerelerde diye düşünüyorum.

      Bence de birilerini eleştirdikçe kendilerini daha çok haklı buluyorlar, daha çok tatmin ediyorlar..

      Sil
  4. insta @gszmn, olur da yazmayı bırakırsan instadan çağrı atar mısın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. G. Sozmen,

      Umarim hic birakmaaaam ama tabi ki atarimm :))) ♡

      Sil
  5. Merhaba sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.
    (tariflimutfak/sibelinyemekleri)Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Maalesef kapanan bloglar oldu. Gelip gecici bir heves gibi görünce devam etmiyor.

    YanıtlaSil
  7. bu kötü yorum olayı bizde var, yurtdışında yok. fesatız biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,

      Gerçekten insanlar çok fesat yahu

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...